Ćwiczenie mentalne – autobiografia

Autobiografia – to ćwiczenie pozwalające dokonać gigantycznych zmian w postrzeganiu siebie.

Człowiek o wysokiej samoocenie to ktoś, kto widzi siebie w dobry, konkretny sposób. Jeśli Twój wizerunek własny jest pełen miłości, szacunku – jest szansa na zdrowe poczucie własnej wartości.

Nie masz pojęcia, jak potężną moc ma patrzenie na siebie oczami szacunki i miłości…

Ćwiczenie jest częścią gigantycznego programu rozwojowego Lutherapy – a Ty ciesz się nim w prezencie już teraz.

Dlaczego ćwiczenia mentalne? Bo to program komputerowy dla mózgu – zmiany dokonujesz głównie instalacją nowej jakości obrazów wewnętrznych, słów, emocji i doświadczeń. 

Trwałe zmiany są możliwe, głównie kiedy zmieniamy strukturę neuronową zapisów pamięci, emocji, nawyków i przekonań.

Aby pogłębić i utrwalić sposób myślenia o sobie, powtórz te ćwiczenia kilka razy w pełnej, maksymalnej koncentracji.

To skupienie jest kluczem zmian. Wykonując te ćwiczenia, bądź świadomy, staranny i uważny.

Obraz siebie, samoocena – to nawyk myślowy – który można zmienić, udoskonalając programy mentalne.

Masz jedno życie, nie lekceważ pozostałych dni i zrób wszystko, aby żyć pełnią.

Uściski, Sławek

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane artykuły

9 wskazówek wystąpień

9 prostych i skutecznych wskazówek dotyczących wystąpień publicznych Wiele osób nienawidzi przedstawiania prezentacji przed publicznością, niezależnie od tego, czy jest to tylko jedna osoba, czy

Jak polerować swoją osobowość

Większość ludzi zdaje sobie sprawę z potrzeby modyfikowania i rozwoju różnych aspektów swojej osobowości. Zmiana zaczyna się od krytycznej oceny twoich cech i tego, czy

Psychologia pozytywna w LUTER LEARNING SYSTEM

Podstawy psychologii pozytywnej Psychologia pozytywna podkreśla znaczenie i głęboką satysfakcję, a nie tylko ulotne szczęście . Martin Seligman, często uważany za ojca psychologii pozytywnej, opisał wiele wizji tego,

Zapisz się do newslettera​​

i otrzymuj informacje i nowych artykułach na blogu, szkoleniach i publikacjach, które pomogą Ci kształtować Twoją przyszłość.